قوانین و مقررات

*بازگشت محصول شامل چه محصولاتی میشود؟ محصولاتی که از طرف پرنسس شاپ اشتباه ارسال شده و مطابق عکس انتخابی مشتری نمیباشد با هماهنگی و بررسی پشتیبانی و باز نشدن پلمپ محصول میتوان مرجوع داده شود.

*هزینه پست بازگشت محصول به عهده ی چه کسی است؟ برگشت محصول با مشتری و ارسال مجدد با پرنسس شاپ میباشد.

* کلیه محصولات پرنسس شاپ دارای تاریخ انقضاء میباشد در صورت نداشتن تاریخ انقضاء با هماهنگی و‌ بررسی پشتیبان محصول میتوانید مرجوع کنید
ایا امکان حذف یا ویرایش فاکتور پس از حذف امکان پذیر است؟ خیر هنگام ثبت سفارش امکان ویرایش فاکتور وجود ندارد.

*اگر طی یک روز دو خرید انجام بدهم قابلیت ارسال هر دو بسته باهم وجود دارد؟ خیر ، هر ثبت سفارش روند ارسال مجزا از یکدیگر داشته و نمیتوان سفارش ها را به هم پیوست کرد ، لطفا قبل از پرداخت نهایی ، نسبت به بررسی و تکمیل دقیق محصولات در سبد خرید اقدام نمایید.

*درصورت معیوب یا شکستگی میتوان محصول را مرجوع کرد؟ در صورتی که مشکل بسته بندی و چک نشدن محصول از طرف پرنسس شاپ باشد امکان مرجوع کردن محصول با هماهنگی و بررسی پشتیبانی انجام میشود. ولی در صورت شکستگی و اسیب دیدگی از سوی پست باشد مرجوع صورت نمیگیرد.